menuordersearch
ravaad.ir

مولفه هاي ادبيات کودک

عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید ...
موجود
تخفیف ویژه
مولفه هاي ادبيات کودک
 کاربرد: مبانی نظری و آشنایی با منابع و روش پژوهشِ ادبیات کودک.  تعداد صفحات: 26 صفحه. همه‌ی مطالب با آدرس ‌دهی درون و برون‌متنی همراه است.
...
مولفه هاي ادبيات کودک
(24)
(0)
در قالب ورد
رنگ و مدل
در قالب ورد
تعداد
+
_
عدد
قیمت
185,000 تومان
قیمت برای شما
85,000 تومان
توضيح

نمونۀ متن:

تعاریف گوناگونی از ادبیّات کودکان بیان شده است: «ادبیّات کودکان مجموعه نوشته‌ها، سرودها و گفتارها است که از طرف بزرگسالان جامعه، برای استفاده خردسالان فراهم آمده است... تمامی آثاری که در تمام حوزه های دانش بشری برای کودکان نوشته می‌شود و در آن خلاقیّت هست، ادبیّات کودکان است.»(هاشمی نسب، 1371: 3). در تعریفی دیگر آمده است: «ادبیّات کودکان را می‌توان مجموعه‌ای از افکار و آثار نویسندگانی دانست که در راه گسترش فکر و دید کودکان و پرورش‌دادن ذوق و استعداد های آنان گام بر می‌دارند.»(عمادخراسانی، 1387: 8)

 

فهرستِ مطالب:   
1-    تعریف ادبیّات کودکان
2-     اهداف ادبیّات کودک
3-تعریف شعر کودک و نوجوان
4-    عناصر شعر کودکانه
5-    موسیقی در شعر کودکان
6-    محتوای شعر و ادبیات کودکان
7-    زبان شعر و ادبیات کودکان
__________________________________________________
منابع
ابراهیمی،جعفر(1364).«پروانه در‌ باران»،تهران:زلال.
ابراهیمی، نادر (1381). مقدمه‌ای بر فارسی‌نویسی برای‌ کودکان، ،تهران آگاه 1364.
جلالی، مریم(1389).« اوزان عروضی در شعر کودک»، مجله کتاب ماه کودک و نوجوان، شماره 159، صص: 79-82.
حجازی، بنفشه(1384).«ادبیات کودکان ونوجوانان»، تهران: روشنگران و مطالعات زنان.
خسرونژاد،مرتضی(1382)«معصومیت و تجربه(درآمدی‌ برفلسفه ادبیات کودک)»،تهران:نشر مرکز.
ذبیح‌نیا عمران، اسیه و بردخونی، حسین(1394).«بررسی، نقد و سیر شعر معاصر کودک و نوجوان در ایران»، فصلنامۀ تخصصی سبک شناسی نظم و نثر فارسی، سال هشتم، شمارۀ 28، صص: 225-246.
رحماندوست،مصطفی.مجله رشد کـودک،.فروردین‌ 1386.ش 601،صص 4-10.
سلاجقه،پروین(1385).«از این باغ‌ شرقی(نظریه‌های‌ نقد شعر کودک و نوجوان)»،تهران:کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان.
سلطان القرایی، صادق، (1384). ادبیّات کودکان و نوجوانان با هویت فرهنگی؛ تهران: دردانه.
شعبان‌نژاد، افسانه (1376). مجموعه خـوش به حال ماهی‌ها، تهران،قاصدک
شعبانی، اسدالله (1379). عصا و اسب‌ چوبی، توکا
شعبانی، اسدالله(1383).« ما گل های خندانیم، فرزندان ایرانیم: جستاری پیرامون شعر کودک در ایران»،مجله گوهران، شماره 6، صص: 125-142.
شعبانی، اسدالله(1384).«خرمن شعرخردسالان»،تهران: توکا.
شعبانی، اسد الله (1387).علی‌ کوچولو‌ کلاغ‌ شد.چاپ دوم،تهران:شفق،
شفیعی کدکنی، محمدرضا (1385). موسیقی شعر، تهران: نشر آگه.
علی‌پور،منوچهر(1385).«پژوهشی در شـعر‌ کودک»،تهران:تیرگان.
عمادخراسانی، نسرین دخت(1387). ادبیّات کودکان»، تهران: دانشگاه تهران.
قاسم نیا،شکوه (1377).چاپ اول،تهران:افق.
قاسم نـیا،شکوه.(1377). تصویرگر:نیلوفر
(1377). من بلدم سلام کنم‌ (براساس‌ کتابى از لارا هولتز). تهران: قديانى. کتاب‏هاى بنفشه.
کیانوش،محمود، (1379). شعر کودک در ایـران،تهران،آگاه،چاپ سوم.
محمدی رفیع، شایا(1384). اهمیت واژگاه پایه در شعر کود،، مجله کتاب ماه کودک و نوجوان، شمارگان 101 -1103، صص: 175-180.
مراغی،حافط(1366)،جامعه‌الالحان،به اهتمام تقی بینش، تهران:موسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی.
مراغی،حافط (1373)،وزن شعر فارسی،تهران:توس،چاپ ششم.
مسگرنژاد،جلیل(1370).مختصری در‌ شناخت‌ علم عروض‌ و قافیه.چاپ اول،تهران:دانشگاه‌ علامه‌ طباطبایی.
هاشمی نسب، صدیقه(1371).«کودکان و ادبیّات رسمی ایران»،سروش.

 

این فایل در قالب ورد تهیه شده است.


تعداد صفحات: 26 ص. همه‌ی مطالب با آدرس ‌دهی درون و برون‌متنی همراه است.

 

یک پیشنهاد عالی به همۀ پژوهشگران و نویسندگان به ویژه نویسندگان و پژوهشگران حوزۀ کودک و نوجوان

 

کتاب ارزشمند راهنمای جامع داستان نویسی برای کودکان 

 

مباحث این کتاب راهنمایی شایسته برای دست یافتن به هنر نویسندگی است و سعی دارد ازطریقِ قاعده و ساختاربندی، مهارت دیریابِ نویسندگی را برای همۀ دوستداران قلم آسان کند. در این کتاب آسیب‌شناسی، الگوی رشد و تحول کودک (ازنظرِ شناختی، اجتماعی، هیجانی و جسمی) شناسانده شده‌ و با رویکردی نو، بینارشته‌ای و با زبانی ساده الگوی داستان‌نویسی ترسیم شده‌است. در جای‌جای کتاب نشان داده‌ایم که داستان ازنوعِ سوپرایگوی ناسالم مناسب نیست.

           کارگاه داستان نویسی کودک کارگاهی بینارشته ای محصول دپارتمان روان شناسی و ادبیات گروه رواد

 

کارگاه داستان نویسی کودک کارگاهی بینارشته ای محصول دپارتمان روان شناسی و ادبیات گروه رواد.

محصولات مشابه
کارگاه داستان نویسی بزرگسالکارگاه داستان نویسی بزرگسال970,000770,000 تومان
+
_
کارگاه آنلاین و حضوری داستان نویسی + پشتیبانی دائمی + گواهی معتبر +تسهیلات چاپ کتاب
کارگاه آنلاین و حضوری داستان نویسی + پشتیبانی دائمی + گواهی معتبر +تسهیلات چاپ کتاب
آموزش داستان نویسی کودکان (تضمینی و تجربه محور)آموزش داستان نویسی کودکان (تضمینی و تجربه محور)848,000448,000 تومان
+
_
دی وی دی آموزشی (فیلم های آموزشی کاربردی، جزوۀ آموزشی، ترانه های کودکانه، آثار داستان نویسان کارگاه رواد)
دی وی دی آموزشی (فیلم های آموزشی کاربردی، جزوۀ آموزشی، ترانه های کودکانه، آثار داستان نویسان کارگاه رواد)
مولفه هاي ادبيات کودک مولفه هاي ادبيات کودک 185,00085,000 تومان
+
_
در قالب ورد
در قالب ورد
کتاب بچه های طبیعت گروه سنی کودک و نوجوان(نمایشنامه)کتاب بچه های طبیعت گروه سنی کودک و نوجوان(نمایشنامه)189,75089,680 تومان
+
_
کتاب چاپی
کتاب چاپی
لپ گلی نازگلی نویسنده: ثنا باباییلپ گلی نازگلی نویسنده: ثنا بابایی57,50045,500 تومان
+
_
کتاب چاپی
کتاب چاپی
راهنمای جامع داستان نویسی برای کودکان (با تکیه بر نظریه های ادبی و مولفه های روانشناختی رشد کودک)راهنمای جامع داستان نویسی برای کودکان (با تکیه بر نظریه های ادبی و مولفه های روانشناختی رشد کودک)390,000250,000 تومان
+
_
کتاب چاپی (چاپ انتشارات رَواد)
کتاب چاپی (چاپ انتشارات رَواد)
مدرسۀ نویسندگی کودک ترم 1 (جزوۀ آموزشی)مدرسۀ نویسندگی کودک ترم 1 (جزوۀ آموزشی)108,00078,000 تومان
+
_
جزوۀ کاربردی و آموزشی نویسندگ کودکان (pdf)
جزوۀ کاربردی و آموزشی نویسندگ کودکان (pdf)
خواب ستاره هاخواب ستاره ها110,00066,000 تومان
+
_
کتاب چاپی
کتاب چاپی
مدرسۀ نویسندگی کودکان (ترمی و به صورت برخط) مدرسۀ نویسندگی کودکان (ترمی و به صورت برخط) 1,200,000870,000 تومان
+
_
کارگاه آنلاین (برخط)
کارگاه آنلاین (برخط)