menuordersearch
ravaad.ir

اجرا، نمره گذاری و تفسیر کامل آزمون میلون 3 MCMI-III

عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید ...
موجود
تخفیف ویژه
اجرا، نمره گذاری و تفسیر کامل آزمون میلون 3 MCMI-III
telegram
...
اجرا، نمره گذاری و تفسیر کامل آزمون میلون 3 MCMI-III
(10)
(0)
ورد دو نمونه کامل
رنگ و مدل
ورد دو نمونه کامل
تعداد
+
_
عدد
قیمت
190,000 تومان
قیمت برای شما
150,000 تومان
دو نمونه اجرا و نمره گذاری و تفسیر آزمون میلون 3

معرفی محصول
در این محصول ما دو نمره گذاری کامل آزمون میلون را برای شما آماده کرده ایم. در این نمره گذاری، پاسخ‌های آزمودنی آورده شده است. نمره گذاری شده. سپس رسم پروفایل را رسم و ان را تفسیر کرده ایم.
این محصول 32 صفحه است.
منبع تهیۀ این محصول راهنمای ام.سی.ام.آی هست که آقای علی اکبر شریفی با ویراستاری دکتر ابوالفضل کرمی آن را نگارش کرده اند. هنجار میلون سه در ایران نیز توسط آقای شریفی انجام شده است.

 

میخوای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون میلون را تضمینی یاد بگیری و هر وقت هر سوالی داشتی پاسخش رو از ما بگیری؟؟؟ همین الان کلیک کن

 

 

برای دریافت نمونه تست میلون از آزمودنی های متفاوت دیگری (نمونۀ بالینی، غیر بالینی، مردان و زنان) با شمارۀ 09359639723 تماس بگیرید.


آزمون میلون چیست؟ و چه اهدافی دارد؟
آزمون میلون سه (MCMI-III) یکی از پرکاربردترین ابزارهای آسیب‌شناسی شخصیتی است که در اواسط دهۀ 90 میلادی ساخته شده است. این آزمون یک مقیاس خودسنجی(self-report) با ) 175 گویه بلی و خیر است که 14 الگوی بالینی شخصیت و 10 نشانگان بالینی را می‌سنجد. و برای بزرگسالان بالای 18 سال استفاده میشود. این آزمون در ایران هنجار شده است و روانپزشکان و روانشناسان ایران می‌توانند از این آزمون برای ارزیابی بیماران و مراجعین خود استفاده کنند.
هدف اصلی آزمون میلون سنجش آسیب شناسی شخصیت و روانی افراد بالای 18سال است که بدین ترتیب با 175 گویه در مجموع 24 نشانگان بالینی و شخصیتی را می‌سنجد.


اجرای آزمون میلون چه کاربردی دارد؟
همانطور که گفته شده میلون یکی از پرکاربردترین و مهمترین ابزارهای سنجش برای آسیب شناسی روانی است. در نتیجه این آزمون در تمام مراکز بهداشتی شامل محیط های بیمارستان روانی، مطب های روانپزشکی، کلینیک‌های تخصصی روانشناسی قابل اجرا است. همچنین بسیاری از مراکز دولتی مانند زندان ها، پزشکی قانونی نیز از این آزمون استفاده خواهند کرد. بسیاری از اوقات متخصص بالینی بعد از مصاحبه با فرد متهم/مجرم یا محکوم اجرای این آزمون را ضروری میداند. بنابراین یکی از کاربردهای این آزمون سنجش آسیب شناسی شخصیت و آسیب شناسی روانی مراجعه کنندگان به مراکز بهداشت روانی و مجرمین و محکومین است.


همچنین گاهی متخصص بالینی و مشاوران در مشاوره های ازدواج بعد از مصاحبۀ اولیه نیاز می‌بینند که این آزمون را از زن و مردی که برای ازدواج یا طلاق مراجعه کردند، اجرا کنند تا بدین وسیله از وضعیت سلامت روانی آن‌ها مطلع شوند.


چه کسانی می‌توانند آزمون میلون را اجرا کنند؟
دانش آموختگان رشته روانشناسی و روانپزشکی درصورتی که دوره های آموزشی آسیب شناسی روانی را گذرانده باشند و در صورت تسلط به این مباحث مجاز به اجرا، نمره گذاری و تفسیر این آزمون هستند.


آزمون میلون کدام مقیاس های بالینی وشخصیتی را مورد سنجش قرار میدهد؟
الگوهای بالینی شخصیت شامل: شخصیت اسکزوئید، شخصیت اجتنابی، شخصیت افسرده، شخصیت وابسته، شخصیت نمایشی، شخصیت خودشیفته، شخصیت ضداجتماعی، شخصیت سادیستیک، شخصیت وسواسی، شخصیت منفی‌گرا، شخصیت خودآزار


الگوهای شدید شخصیت شامل: شخصیت اسکیزوتایپال، شخصیت مرزی، شخصیت پارانوئید.


نشانگان بالینی شامل: اختلال اضطرابی، اختلال شبه جسمی، دوقطبی (اختلال مانیک)، اختلال افسرده‌خویی، وابستگی به الکل، وابستگی دارویی، اختلال استرس پس از ضربه.


نشانگان بالینی شدید شاملِ: اختلال تفکر، افسردگی اساسی، اختلال هذیانی.


همچنین این آزمون چهار مقیاس روایی شامل مقیاس v، شاخص افشاء (مقیاس x)، شاخص Y (مطلوبیت) و شاخص بدنمایی (Z) دارد.

 

 

(دقت نمایید این محصول نمره گذاری دارد، اماکلید سوالات آورده نشده است. ما در محصول دیگری که در دست تهیه داریم. تمام سوالات، کلید کامل تمام مقیاسها،   توضیحات کامل و جامع نحوۀ نمره گذاری و راهنمای کامل تفسیر را توضیح داده ایم. به طوری که شما بتوانید با این راهنما هر ازمون میلون دیگری را به راحتی اجر، نمره گذاری و تفسیر کنید.  این محصول تا 20 خرداد ماه در سایت بارگذاری میشود. )

 

میتوانید با ما در گروه تلگرامی پرسش و پاسخ روانشناسی در ارتباط باشید.(لینک گروه)

 

مدیر دپارتمان روان شناسی

دکتر فهیمه حکیما

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر